mina fina, fina vänner och familj ♥

förra veckan var jag i sm.stenar för att hälsa på mina föräldrar. Jag har inte varit där sen i början på juli, närmare bestämt 4:e juli efter the big four.
Det var riktigt skönt att komma hem och bara göra ingenting. ta dagen som den kommer.
Jag fikade med min underbara vän Linda på göstas som vanligt. skvallrade och uppdaterade.

Äntligen fick jag även hälsa på min fina Angelica i deras nyinköpta hus. Halva huset var under renovering, men jag fick en sån myskänsla och vet att det kommer bli hur bra som helst när allt är klart.
Och vilken härlig känsla att känna min bästa vän på magen och känna ett litet liv som sparkar. En fantastisk känsla. Fina vän, jag är så glad för din skull, för er skull. Du är så väl värd det här.



Vackra Angelica, 3 veckor kvar tills den lilla/lille tittar ut. Jag tänker på dig varje dag vännen. och tänk, nästa gång vi ses är bebisen i din famn ♥

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0