bröllopsfest 24/9-2011




Min älskade bror och hans nyblivna fru


Brudtärnan hade ordnat ett paket till brudparet. På paketet fanns hjärtan som vissa av oss fick genom en lek.


Föst ut va brudgummens bestman Peter...


Daniel fick ett hjärta att läsa...


Lindbäck fick paketet av mig. Jag skulle nämligen utse den person som hade kvällens största näsa... haha


Jag fick paketet av Peddan som tyckte att jag hade kvällens vackrast ögon! Ni ser ju ovan vad jag fick i uppgift att göra för brudparet. Inget avancerat med andra ord.


Packetet innehöll en "gästbok" som alla fick skriva vad dom ville i.


Peter höll i sångerna och även ett oehört fint tal om min bror


Under en sång vi sjöng skulle brudparet utföra olika övningar. Nu är dom uppe på stolarna...


Jag fick äran att sitta jämte Mattias






bästa vänner sedan lågstadiet




Emil fick äran att dansa med bruden


Jag och Linda


Lucas och Henrik




Henrik, Kalle & Jens -gamla goda vänner


Limmet och Henrik



Tack för en fin bröllpsfest ♥

Kommentarer
Postat av: Mika

Hon Linda har jag jobbat tillsammans med på Cubus :) Gullig tjej!

2011-10-17 @ 17:30:09
URL: http://elfstromskans.blogg.se/
Postat av: Elus

Ja hon jobbar ju där. Hon är verkligen gullig. Det är henriks kompis sambo :)

2011-10-19 @ 09:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0