just belive in your dreams

När jag var sjuk (är det fortfarande om ni undrar) så låg jag i min säng och funderade en hel del. (orkade(orkar ju inte göra så mycket annat). Det jag funderade på va egentligen kanske ganska dumt och konstigt, men nu kan jag inte sluta tänka på då. Det lyder följande -vad är jag bra på?
Alla är bra på något. Vissa är duktiga på att sjunga andra på att rita. Endel är duktiga på idrott, skapa eller är oehört intelligenta. fota, baka, skriva, sy, inreda osv osv. Men jag är inte bra på nåt av det.
Sjunga kan jag absolut inte, idrott - nja, skidor/snowboard var jag lite bra på under den tiden jag höll igång, men inte längre, skapa är jag inte jätte bra på för jag saknar tillräkligt med fantasi och intelligent är jag då rakt inte.
Rita kan jag inte men jag har börjat rita lite för jag tycker det är roligt och övning ger färdighet. Right?!
Vem vet, nån gång kanske jag är så nöjd med nåt motiv att jag tom vågar lägga ut det här på min blogg.  Förvänta er inte nån teckning än på länge. Den som lever får se helt enkelt.
Vad är ni duktiga på? Eller vilka intressen har ni som ni är bra på?
Ge mig tips så kanske jag också får upp ögonon för det och kanske tom blir bra på det!
Jag längtar till den dagen då jag kan svara ärligt, när någon frågar mig vad jag är bra på.
Det här brinner jag för och jag är jäkligt bra!!!






Kommentarer
Postat av: Zandra

När du blir mamma kommer du veta i hela ditt hjärta att du är bra på något. Och det viktigaste. I promise :)



Och tack, ska bli skitkul med tvåan men det är lite tråkigt att inte få dela det med er den här gången..



Puss & Kramkalas

2011-11-16 @ 20:37:09
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0